Wiedza o tworzeniu trendów

Dziś wykorzystuje się wiedzę z zakresu bardzo różnych dziedzin nauki, ale niewątpliwie można stwierdzić, że marketing to coś, co zatacza coraz szersze kręgi. Przede wszystkim promować można absolutnie wszystko i dzisiaj z powodzeniem mówiąc o modzie można mieć na myśli nie tylko ubrania czy sposób malowania się, ale modę na konkretną dyscyplinę sportową, którą uprawiają jednocześnie amatorzy i profesjonaliści, modę na zdrowe odżywianie czy wyborczy trend pokazujący, jak zmienia się moda na partie polityczne wśród wyborców. Wszystko to sprawia, że mechanizmy odpowiedzialne za kreowanie mody i wpajanie ludziom, że konkretna idea czy zachowanie są modne a inne całkowicie niemodne i spotykają się ze złą oceną otoczenia, staje się sporym narzędziem nie tylko w walce handlowej. Coraz częściej to politycy starają się sięgać po możliwości, jakie daje im współczesny marketing bardzo owocnie wykorzystując narzędzia znane ze wszystkich rynków na swoją korzyść. Niektóre partie pomimo braku merytorycznego planu na przyszłość są dzisiaj gotowe zrobić wiele, aby zaangażować się w medialną walkę, albowiem sama już obecność w mediach jest wyznacznikiem jakiegoś trendu. A nawet najdziwniejsza moda i skrajne poglądy są dzisiaj w stanie zdobyć serca na tyle dużej grupie ludzi, by uznać to za początek mody.

Both comments and pings are currently closed.