Promowanie mody na firmę

Spora liczba dzisiejszych firm wydaje miliony na zaprezentowanie swoich produktów oraz usług szerokiej publiczności. Ale samo wydawanie pieniędzy na marketing, reklamę oraz promocję nie wystarcza dzisiaj do tego, aby odnieść sukces i wykreować modę na swoje produkty. Niejednokrotnie też firmy technologiczne przejechały się poważnie na założeniu, że sprzęt elektroniczny nie musi być ładny, ale praktyczny. Przez wiele lat przemysł motoryzacyjny także tkwił w przekonaniu, że kluczem do serca milionów klientów na świecie nie jest stworzenie modnego pięknie wyglądającego samochodu, ale samochodu spalającego małego i bezpiecznego. I o ile dziś oczywiście większość ludzi nie wybiera pomiędzy urodą i bezpieczeństwem, ale wydaje pieniądze na samochód mający i jedne i drugie atrybuty, przekonanie to zmieniło się bardzo. O wiele lepiej sprzedają się dzisiaj samochody, które są modne a ich styl jest tak unikatowy, że rozpoznają go nawet laicy na wszystkich kontynentach a jednocześnie mają przeciętną konstrukcję aniżeli te, które są cudownie zbudowane i mają rewelacyjne osiągnięcia, ale ich styl pozostawia wiele do życzenia. Jeszcze pół wieku temu ludzie nie mieli dostępu do wszystkich dóbr, jakie dziś mają pod ręką. I dlatego niegdyś istotny postulat przydatności dzisiaj ustępuje stopniowo potrzebie mody.

Both comments and pings are currently closed.